מבוא
- אתר האינטרנט www.kag.co.il משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט ישראל.
- באתר זה רשאים להשתמש בני 18 ומעלה, בעלי כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
- גלישה באתר האינטרנט ו\או רכישת המוצרים המוצעים למכירה בו ו\או רכישה באמצעות הטלפון מהווים את הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
מכירות - כללי
אתר האינטרנט www.kag.co.il (להלן, ‘החנות’) מאפשר לך לרכוש מוצרים שונים באמצעות החנות, בדרך קלה נוחה ומהירה.
שיטת המכירה בחנות במכירה
בחנות מוצעים מוצרים שמחירם ידוע מראש.
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
- החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות למוצר המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש. החנות שומרת את הזכות לשנות את מחירי המוצרים/ מבצעים בכל עת.
המכירה הינה עד גמר המלאי, ט.ל.ח.
- על כל לקוח\ה לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמה.
- השלמת תהליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה באמצעות דוא”ל של הרוכש\ת בתוך 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה ו\או טלפונית (במקרה ולרוכש אין כתובת דוא”ל), ובכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה. במידה והמוצר אינו במלאי, תודיע החנות ללקוח תוך יום עסקים אחד וזה יוכל לבטל את העסקה.
ביטול עסקה
- הלקוח\ה רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ’’א 1981.
- ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או החשבונית, לפי המאוחר מביניהם.
- בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
- בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטוח, והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
- המוצר יוחזר באריזתו המקורית! ככל שהדבר אפשרי.
אין אפשרות החזרה למוצר שאריזתו נפתחה ו/או הותקן.
- לחברה הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
- החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב במסר העסק לחברת האשראי.
- סייגים לביטול זכות: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, לרבות מקלחונים בהתאמה אישית, וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול אשר הצרכן פתח את אריזתם המקורית.
- החברה לא תידרש לפצות את הצרכן במקרים הבאים:
- נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
- ארעה תקלה בתקשורת ו\או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
- במקרה של כח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו\או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
אספקת המוצר
- החנות ו\או הספקים ידאגו לאספקת המוצר או השרות שנרכש באתר, פרט למקלחונים, לכתובת שהוקלדה בדף הרכישה, תוך 10 ימי עסקים ממועד הרכישה, אלא אם צוין אחרת בעמוד המוצר. מקלחונים יסופקו לביתו של הלקוח תוך 21 ימי עסקים מרגע מדידת המקלחון בבית הלקוח, פרט לאזורים חריגים (דרום לבאר שבע, צפונית לכינרת ורמת הגולן, מעבר לקו הירוק), בהם יסופק המקלחון תוך 28 ימי עסקים. אספקת מקלחונים תיעשה בתאום מראש בין הלקוח למתקין.
- החנות ו\או הספקים יפעלו בכדי לספק את המוצרים הנקובים בדף המכירות, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס אשראי. החנות ו\או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
- כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.
- שביתה אצל הספקים של הסחורות הדרושים לייצור ו\או הובלת המוצרים
- כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
- באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החנות ו\או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים במקום סמוך ומקובל וזאת בתאום מראש עם הלקוח.
- זמני אספקת המוצרים ו\או השירותים המצוינים בדף המכירה מתייחסים רק ימי עסקים: יומי א’-ה’, לא כולל ערבי חג וימי חג.
אחריות כללי
אחריות המוצר הנה עפ"י תעודת האחריות המצורפת למוצר.
אחריות באופן כללי :
- שנות אחריות צנרת, מזלפים, צינורות נשלפים, פרזול - האחריות חלה על מוצר שהותקן על ידי גורם מוסמך ובאופן מקצועי ועל תקלות שנגרמו עקב פגם בייצור בלבד. האחריות לא חלה במקרה של שימוש לא נכון במוצר, שבר או חבלה.
- האחריות לא חלה במקרה של שימוש לא נכון במוצר כגון חומרי ניקוי מחמצנים או חבלה.
- האחריות אינה חלה על חלודה וקורוזיה הנגרמות מניקוי לא נכון כגון חומרי ניקוי מחמצנים.
- שנת אחריות אחת על מראות: האחריות חלה על חלודה בגוף המוצר. האחריות לא חלה במקרה של שימוש בחומרי ניקוי מחמצנים או חבלה או שבר /סדק שנגרם לאחר אספקת המוצר .
- אחריות על מוצרי ברזים: לכל ברז תקופת אחריות שונה. האחריות תינתן על ידי יבואן המוצר בלבד, ולא תהיה כול תביעה /טענה לחברת KAG המשווקת מוצר זה.
- על מנת לממש את האחריות על מוצר פגום, יש לפנות למחלקת שירות של KAG. במידה והבקשה נמצאה מוצדקת על פי תקנון זה, ישלח מוצר חלופי.
- שירות תיקון מקלחונים הינו בבית הלקוח ועפ"י שיקול דעת KAG.
- אחריות על אסלות עפ"י תעודת האחריות המצורפת למוצר – לא כולל מכסה אסלה.
- KAG עושה כמיטב יכולתה להבטיח שכל מוצריה יהיו תקינים ובאיכות הגבוהה ביותר. יחד עם זאת יתכנו מקרים בהם קיים פגם כלשהו במוצר. במקרה כזה זכאי הרוכש לפנות לחברה ולהתריע על הפגם. החברה תבדוק את התלונה ותהיה רשאית להחליף את המוצר הפגום במוצר זהה, או לזכות את הקונה בסך התמורה ששולמה על המוצר לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. KAG לא תהיה אחראית לכל נזק שעלול להיגרם כתוצאה משימוש בלתי הולם או שגוי במוצריה וכן בנזקים במקרים של בלאי סביר משימוש.
אבטחת מידע ופרטיות בחנות
החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוח הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לממש את רכישת המוצר